poniedziałek, 18 stycznia 2016

250. ŁATWOPALNI PRZEBUDZENIE WYBACZENIE




WYDAWNICTWO: FILIA
DATA WYDANIA: 23 września 2013
ILOŚĆ STRON: 276
ISBN: 9788363622299








WYDAWNICTWO: FILIA
DATA WYDANIA: 9 kwietnia 2014
ILOŚĆ STRON: 284
ISBN: 9788379880501




WO:Filia
DATA WYDANIA: 20 stycznia 2016
ILOŚĆ STRON:376
ISBN: 978-83-8075-065-4
- See more at: http://uzaleznionaodczytania.blogspot.com/#sthash.rdQo6FGg.dpuf


WYDAWNICTWO: NOVAE RES
DATA WYDANIA: 30 czerwca 2014
ILOŚĆ STRON: 232
ISBN: 9788377223987





"Łatwopalnych", "Przebudzenie" i "Wybaczenie" czytałam z wypiekami na twarzy. Wywołały u mnie bardzo wiele silnych emocji i uczuć: złość, ból, strach, irytację, smutek, a nawet momentami uczucie ulgi.Nie raz przy nich płakałam i uśmiechałam się przez łzy. Bohaterzy są tak realni, że aż łatwo się w nich zakochać i o takich właśnie marzyć po nocach.
To książki przepięknie napisane. Są delikatne, subtelne, zmysłowe. W wielu sytuacjach skłaniały mnie do przemyśleń i do zastanowienia się nad samą sobą. To, c mnie mile zaskoczyło to to, że sceny zbliżeń nie są nachalne, wulgarne. Są takie jak powinny być. Czytając te książki czułam to co chcieli mi przekazać  bohaterowie: żar, namiętność, napięcie, oddanie. Te książki wpłynęły na mnie bardzo pozytywnie. Czytając je czułam się tak inaczej. Sama nie wiem jak to nazwać. Wyciszona, zrelaksowana, było mi z nimi po prostu dobrze.
Polecam z całego serca. Nie można przejść obok nich obojętnie.






3 komentarze:

  1. Muszę koniecznie zapoznać się z tą serią, bo bardzo lubię styl autorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie kusiły mnie te książki, ale chyba się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałyśmy o tych książkach, ale zachęciłaś nas :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń