poniedziałek, 21 lipca 2014

POST ZAPACHOWY - BLACK PLUM BLOSSOM


http://cozazapach.pl/pl/p/BLACK-PLUM-BLOSSOM-WOSK-/51

Potrzebowałam czegoś bardziej intensywnego w zapachu. Mój wybór padł na BLACK PLUM BLOSSOM. I nie zawiodłam się ukruszyłam niewielką ilość i zanim się jeszcze do końca roztopił poczułam aromatyczną, mocną woń która mnie urzekła.


Black Plum Blossom to zapach idealny do palenia wieczorem. Po długim dniu spędzonym w stresie można się przy nim cudownie zrelaksować. Otula swoim zapachem i przyciąga do siebie niczym magnes. Jak dla mnie jest idealny na chandrę, pomaga przenieść się w cudowne miejsce i rozmarzyć się. Rześki a jednocześnie wyczuwa się w nim delikatne nuty słodkich kwiatów. Zresztą przecież to zapach kwiatu śliwki. Pachnie jeszcze długo po wypaleniu się. Ma piękny ciemnofioletowy kolor, który cieszy oko. 
Bardzo polecam ten zapach dla wielbicieli mocnych, odważnych, zdecydowanych zapachów.

Ten i inne zapachy znajdziecie w sklepie cozazapach.pl

http://cozazapach.pl/

1 komentarz:

  1. Uwielbiam śliwki! Owoce, kolor, zapach :D Coś czuję, że to byłby wosk dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń