środa, 23 lipca 2014

2. OPINIA W DWÓCH ZDANIACH

  Miłosne kolizje




Przeczytałam trzy książki Michaliny Kłosińskiej - Moedy i to będzie chyba koniec. Po następne chyba się nie skuszę. Wszystkie napisane w tym samym tonie.
I w "Miłosnych kolizjach" jest wielka miłość która rodzi się powoli. Ale dla mnie jest to historia banalna, niezwykle przewidująca. Jak dla mnie za bardzo rzewna i cukierkowa. Ja nie znalazłam tu poczucia humoru niestety. Zmęczyła mnie ta książka. Mimo to czyta się ją bardzo szybko.

URATUJ MNIE



Oczarowała mnie ta książka. Jest tak rewelacyjna że brakuje mi słów aby to opisać dlatego znalazła się tutaj. Pełna uczuć, emocji, tajemnic. Mroczna, trochę bajkowa, niewiarygodna. Cudowna. Jak nadrobię zaległości to na pewno sięgnę po kolejne  powieści Guillaume Musso.

Wino z Malwiną


Dalsze losy Majki. Rewelacyjna książka. Nieraz chichotałam przy niej w głos. Szczególnie denerwowało to mojego męża gdy w nocy parskałam śmiechem. Książka optymistyczna, dająca niezwykłe pokłady energii. Pokazuje jak się nie poddawać, jak z pomocą przyjaciół radzić sobie z kłopotami. Potrafi tchnąć w czytelnika "nowe życie". Idealna na lato.

 PODRÓŻ DO MIASTA ŚWIATEŁ.
ROSE DE VALLENORD



To drugi tom sagi o losach Róży z Wolskich. Niestety nie jest równie dobra jak pierwsza przy najmniej dla mnie. Czegoś mi tu brakowało. Akcji, pięknego romansu, miłości. Fabuła jest rozwleczona, czasami może aż za bardzo. Lekko mnie nudziła dlatego czytałam ją bardzo długo.

Młyn na Czarnym Potokiem


To pierwsza część trylogii Anny J. Szepielak. Mnie się bardzo podobała chociaż słyszałam rozbieżne opinie na temat tej książki. Z klimatem, ciepła, rodzinna, taka swojska. Nie brakuje w niej też tajemnic i kłopotów co dodaje tylko smaczku. Dużo w niej jest o gotowaniu, przepisy pozwalają wypróbować potrawy serwowane przez bohaterów. Ja gotowałam zupę z soczewicy. Dla mnie rewelacja. Polecam książkę z całego serca. I nie mogę się doczekać kolejnej.

4 komentarze:

  1. Wino i Podróż czytałam obie mi się podobały, choć masz rację pierwsza część Podróży o wiele lepsza, na dwie pierwsze się nie skuszę, ale poszukam Młynu bo zainteresowałaś mnie tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż 5 pozycji. Dostałam oczopląsu. Każda z nich wydaje mi się interesująca...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym dostać w swoje ręce Wino z Malwiną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach drugi tom "Podróży do miasta świateł". Pierwszym byłam zachwycona i trochę mnie zmartwiłaś tym, że drugi jest gorszy:(

    OdpowiedzUsuń