wtorek, 13 maja 2014

Zachciało mi się

Zachciało mi się zmian jak to kobiecie. Zmieniłam na razie szablon. Jutro idę do fryzjera ale nie chciałabym zbyt wiele zmieniać, bo teraz moje włosy mi się podobają. Tylko końcówki i grzywka. W sobotę jedziemy do Poznania na komunię. Ponad 500 km przed nami z dziećmi i teściową :) A jutro muszę Zosi buty kupić do sukienki. I tu mam zagwozdkę bo Ona nie lubi pantofelków. Tylko adidasy, trampki i sandałki. Czy nie jest za zimno na sandałki już? Jak myślicie?
Przepraszam za tę odrobinę prywaty, pozdrawiam.


2 komentarze:

  1. u nas trochę za zimno, ale ostatnio widziałam trampki dla dziewczynek z kryształkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wygląd :) co do bucików, u mnie bardzo zimno i pada i pada i pada :( ja osobiście ubrałabym raczej całe bucki żeby nie zmarzła w stópki.

    OdpowiedzUsuń