poniedziałek, 24 marca 2014

176. PROWINCJA PEŁNA SMAKÓW



WYDAWNICTWO: MG
DATA WYDANIA: 6 marca 2013
LICZBA STRON: 300
ISBN:  9788377791233
 
 Ludmiła wiedzie ustabilizowane życie. Z Wojtkiem układa jej się całkiem nieźle, udaje jej się wreszcie dogadać z Martinem, który ma nową partnerkę i chyba to jest główną przyczyną ich lepszych stosunków. Zdarza się czasem, że nawet spotykają się we czwórkę na wspólnym obiedzie lub po prostu od tak. Tworzą tzw. Pacz workową rodzinę.
Ludmiła żyje sobie spokojnie na swojej wsi. Oddaje się swoim pasjom: pisze, odnawia stare meble, dba o ogród, zaczęła dbać o siebie i ćwiczy jogę. Sprawia jej to wiele satysfakcji.  Dzięki ojcu Martina, z którym się przyjaźni poznaje nowych znajomych, nowe, piękne miejsca. Z czasem niektóre znajomości przeradzają się w przyjaźnie. Dzięki Ruth Ludmiła poznaje bardzo interesującą i piękną historię miłosną. Niestety w „prowincji pełnej smaków” nie wszystko jest kolorowe. Na kartach tej powieści przewija się smutek, zwątpienie, chęć rzucenia wszystkiego w diabły dla świętego spokoju.
W książce tej autorka bardzo skupia się na jedzeniu. Pisząc o nim robi to z niezwykłym namaszczeniem. Wręcz możemy sobie wyobrazić jak smakuje opisywana potrawa. Nawet, jeśli to zwykły rosół w opisie Kasi Enerlich jest on magiczny. Przepisy na kartach tej powieści to czysta poezja smaku. Wydobywane są smaki i aromaty, o których do tej pory ja nie miałam zielonego pojęcia. Wystarczy jedna przyprawa a już wszystko się zmienia. Dla mnie ta książka to była cenna lekcja.
Ta książka jest bardzo spokojna, ustabilizowana i poukładana. O miłości, przyjaźni odkrywaniu siebie i własnych pasji i uczuć. O akceptacji drugiego człowieka z całym bagażem jego wad i zalet, dziwnych nawyków i przyzwyczajeń.
Z każdym tomem „Prowincji… „ coraz bardziej przekonuję się do książek Katarzyny Enerlich. Coraz bardziej przyzwyczajam się do długich opisów, które miejscami są znakomite. Przestała mi przeszkadzać skąpość dialogów. Książkę przeczytałam jednym tchem, zaraz zabieram się za kolejną, która już czeka na półce, bo wiem, że następna już się kończy pisać. 

Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję WYDAWNICTWU MG 

2 komentarze:

  1. Powiem szczerze że jakoś do książek tej autorki jakoś mnie nie ciągnie - może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zaświadczyć o tym, co rzucający zaklęcie zrobił dla mnie i mojego mężulka. Jesteśmy małżeństwem od 2007 r. Bez oznak ciąży lub poczęcia. Wyszedłem wtedy z kontroli urodzeń i nie miałem okresu. Mój żyroskop dał mi progesteron do skoku - rozpocznij okres i tak się stało, ale nie miałem kolejnego. zrobiliśmy kolejną rundę progesteronu, a następnie 100 mg clomidu przez 5 miesięcy, przestrzegaliśmy wszystkich zaleceń lekarzy, ale bezskutecznie. Kupowałem test ciążowy zestawów owulacyjnych I wreszcie dostałem 3 testy, kiedy ja owulowałem! Od tego czasu próbujemy od lat! Cóż, byłem bardzo zdezorientowany, ponieważ nadal biorę test ept I wszyscy okazują się negatywni! Naprawdę chcę dziewczynkę, podczas gdy mój mężulek chce chłopca LOLL! Myślę, że może po prostu próbujemy za bardzo, co mogę ci powiedzieć, że minęło już wiele lat i wciąż nie mam czasu, żeby nikomu pomóc, ponieważ każde ciało wokół nas było już na skraju utraty ich wiara w nas.no miała biec do jednego wiernego dnia, kiedy czytałem czasopismo i natknąłem się na stronę, gdzie znalazłem temat lub nagłówek {A SPELL CASTER}, który może uzdrowić kogoś z HIV i AIDS, przywieźć swój EX , powiększ swoją PIERSIĘ, pomóż zdobyć LOTERIĘ VISA, stracić MASĘ, a nawet zdobyć sześć PAKIETÓW I spłaszczyć BELLY, spróbowałem i zanim nie mogłem tego zrobić, Kapłan Salami uratuje mnie przed moim problemem, rzucając zaklęcie dla mnie i powiedział mi, żebym się kochał z moim mężulkiem, potem dziewięć miesięcy po zaklęciu i kochaniu się z mężem dostarczyłem bliźniak CHŁOPIEC I DZIEWCZYNA. To czarodziejskie nazwisko rzuca kapłana Salami, tak wielu ludzi jest świadkami jego wspaniałej pracy .. Jest miły, skontaktuj się z nim na purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446, jeśli masz jakieś kłopoty Dzięki tak bardzo !!

    OdpowiedzUsuń