wtorek, 4 czerwca 2013

REAKTYWACJA + DOPISEK

Mąż wyjechał więc mam więcej czasu dla siebie. Od jutra reaktywacja bloga bo zarósł już pajęczyną. Na początek oczekiwana przez wydawnictwo recenzja książki "Podróż po miłość. Emilia " Przepraszam, że tak długo o trwało :)

Dziewczyny nie widzicie recenzji bo jej nie ma. Napisałam, że pojawi się jutro czyli dziś. Ale dopiero znalazłam chwilkę by zasiąść do komputera i nie dam rady jej dziś napisać. Przepraszam. Padam. Znów nowa sytuacja. Muszę ogarnąć wszytko dzieci praca zakupy spacery huśtawki. A jeszcze jutro syn jedzie na wycieczkę. Wcześniej wszystkim zajmował się mąż ja tylko pracowałam. Buziaki  


3 komentarze:

  1. Nie wiem, jak to wygląda u Ciebie, ale ja w poście widzę jedynie wstęp i potem okładkę książki. Nie ma recenzji.
    Pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tez nie widzę recenzji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz, uważam, ze życie realne i dzieci są dużo ważniejsze niż blog :) nie powinnaś czuć się winna :) blog powinien być Twoją radością, nie przymusem, na pocieszenie dodam tylko, że ja mam troje dzieci, Gosia wczoraj też pakowała się na wycieczkę, mąż stale poza domem i jakoś powoli to ogarniam, więc i Tobie się uda, zobaczysz :) Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń