środa, 10 kwietnia 2013

118. ANNA GERMAN O SOBIE

WYDAWNICTWO: MG
DATA WYDANIA: sierpień 2012
LICZBA STRON: 240
ISBN: 9788377790847




Zainspirowana serialem, jaki można oglądać w piątki w TVP 1 postanowiłam przeczytać książkę „Anna German o sobie”. Jest ona zbiorem wypowiedzi piosenkarki zebranych z wywiadów, czasopism, listów. Dopełnieniem książki są zdjęcia Anny i jej rodziny często z prywatnych zbiorów. A także skany odręcznie pisanych listów i dokumentów.
W książce „Anna German o sobie” piosenkarka wypowiada swoje zdanie na wiele tematów. Mówi o studiach, o śpiewaniu, o wielbicielach, wyjeździe do Włoch i tragicznym wypadku. W szczególny sposób traktuje o rodzinie, przyjaźni i szczęściu.
Książka ta tak przyciąga swą treścią, że ciężko się od niej oderwać. Bije z niej niesamowite ciepło, siła, samozaparcie. Piosenkarka pokazuje nam, że jej największym priorytetem była rodzina. Do tego stopnia, że po urodzeniu syna niemal całkowicie wycofała się ze sceny by poświęcić się jego wychowaniu. Na drugim miejscu, co do ważności byli jej wielbiciele. Anna traktowała ich z należytym szacunkiem, liczyła się z ich zdaniem. Starała się zamienić z nimi, choć słowo, odpisywała na większość listów.
Ja książkę „Anna German o sobie” przeczytałam w jeden wieczór. Nie sposób było ją odłożyć na półkę w trakcie czytania.  Dodatkowo oprócz treści i pięknych zdjęć oko cieszy piękne wydanie. Twarda oprawa, szycie i kartki bardzo miłe w dotyku.
Bardzo lubię czytać biografie. Ta jest dla mnie wyjątkowa i piękna. Często będę do niej wracać.

Za możliwość przeczytania  książki dziękuję WYDAWNICTWU MG


1 komentarz:

  1. Ja poprosiłam o ten tytuł, ponieważ jeszcze przed serialem postanowiłam napisać artykuł o Annie German, ale serial podoba mi się niesłychanie i cieszę się, że dzięki niemu osoba tej wspaniałej kobiety zostanie wielu ludziom przybliżona, przypomniana.

    OdpowiedzUsuń