środa, 30 stycznia 2013

92. NAJPIĘKNIEJSZE BAJKI SWIATA 93. BAJKI DLA DZIEWCZYNEK




WYDAWNICTWO: Olesiejuk
DATA WYDANIA: 2012
LICZBA STRON: 352
ISBN: 978-83-7770-009-9



WYDAWNICTWO: Olesiejuk
DATA WYDANIA: 2012
LICZBA STRON: 358
ISBN: 978-83-7770-013-6 

Jak to mówią książek w domu nigdy za wiele. A bajek, gdy się ma dzieci tym bardziej.
Dostałam dwa egzemplarze przepięknie wydanych tomików z bajkami. Jeden to „Najpiękniejsze bajki świata” drugi to „Bajki dla dziewczynek”.
Obie książki mają śliczne, baśniowe, miłe w dotyku okładki. Oczywiście ta dla dziewczynek różową. W środku też nie mają się czego wstydzić. Papier najwyższej jakości, a na nim opowieści, które poznawałam na nowo. Niektóre interpretowałam inaczej niż kiedyś, wręcz wydawało mi się, że czytam całkiem nowe historie. Nieraz zaśmiewałam się do łez a dzieci przyglądały mi się dziwnie.
Proponowane przeze mnie bajki są przejrzyste, ze starannie wykonanymi ilustracjami. Duże litery to wielki atut tych książek. Dzięki nim dziecko świetnie poradzi sobie z samodzielnym czytaniem. Posiadają też wstążkowe zakładki, co stanowi spore ułatwienie. Opowieści są podzielone tematycznie na bajki np. o czarownicach, wróżkach, księżniczkach.
W „Najpiękniejszych bajkach świata” przedstawione są sylwetki autorów, objaśnione jest także, w jaki sposób powstały niektóre bajki.
Bardzo, bardzo polecam te książeczki zarówno chłopcom jak i dziewczynkom. Będą niezapomnianym prezentem. Dzieci będą cieszyć się nim bardzo długo. I niewykluczone, że przekażą je swoim pociechom dzięki staranności wydania. 

Za możliwość przeczytania tych pięknych bajek dziękuję WYDAWNICTWU OLESIEJUK 

.

2 komentarze:

  1. Mam dwóch synów więc "Bajki dla dziewczynek" niestety odpadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko, chce kupić chrześniakowi jakieś książki z bajkami, jakie tytuły polecasz??? :)

    OdpowiedzUsuń