sobota, 15 grudnia 2012

76. SZCZĘŚCIE PACHNIE BZEM



WYDAWNICTWO: PROZAMI
DATA WYDANIA: maj 2012
LICZBA STRON: 344
ISBN: 978-83-93284-15-3
 
„Szczęście pachnie bzem” to kontynuacja książki Aleksandry Tyl pod tytułem „Aleja bzów”
W książce „Szczęście pachnie bzem” niby wszystko miało się poukładać, mieli żyć długo i szczęśliwie. Ale losy bohaterów potoczyły się całkiem inaczej.
Książka ta wywołuje w czytelnikach wiele emocji. Radość i łzy. Nienawiść, rozpacz, niemoc a przede wszystkim złość na zachowanie Izabeli. Ale też dużo uśmiechu na twarzy. A przede wszystkim książka ta uczy, że nie wszystko jest takie, jakie na pierwszy rzut oka widzimy. I, że nie warto słuchać innych słuchać innych. Trzeba się kierować własnym rozumem.
Książkę czyta się świetnie i bardzo szybko. Znajdujemy w niej wszystkich bohaterów z „Alei bzów”. Przyznam, że zaczynając czytać „Szczęście pachnie bzem” nigdy nie spodziewałabym się takiego przebiegu akcji. Dla mnie ta książka jest o wiele ciekawsza niż pierwszy tom.
„Szczęście pachnie bzem” to wspaniała lektura na zimowe wieczory. Polecam bardzo serdecznie!!!     

Za możliwość przeczytania książki "Aleja bzów" dziękuję WYDAWNICTWU PROZAMI.




4 komentarze:

  1. Mam na nią ochotę. Taka kolorowa okładka, zachęcająca fabuła. Nic tylko czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem niepotrzebnie ujawniłaś szczegóły tej książki, dlatego nigdy nie czytam recenzji innych, jeśli mam zamiar coś przeczytać, na szczęście tę lekturę mam już za sobą i bardzo mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  3. To książka na przyszłość. Wpierw chciałabym sięgnąć po "Aleję bzów" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wszystkie książki pani Aleksandry Tyl.Fajnie pisze .

    OdpowiedzUsuń